My Story


Forever With You - Part 2

Friday 23 August 2013 @ 08:14 | 0 Comment [s]

Masih di kelas...

Sekarang ialah waktu untuk subjek Math.Ah Ra mengeluh...Itulah mata pelajaran yang paling dia tidak suka.(tapi slalu dapat A -_-)Ah Ra hanay meletakkan kepalanya atas meja dan tidur.Itulah kebolehan orang yang duduk dibelakang sekali.Tidur pun cikgu tak perasan.

Chen ternampak Ah Ra yang sedang enak tidur disebelahnya.Chen hanya tersenyum lalu membelai rambut Ah Ra.'Comel pulak aku tengok dia.'bisik Chen dalam hati.'Oh,CHEN!BACK TO YOUR REALITY PLEASE!'jerit Chen dalam hatinya.

Chen mengetuk kepala Ah Ra dengan tangannya.Ah Ra terbangun dari tidur lalu mengadu sakit.

Ah Ra:Aduh..Sakitnya...
Chen:Ya..Kenapa ko tidur dalam kelas?Cubalah dengar apa yang cikgu tengah ajarkan tu...
Ah Ra:Ala...Aku mengantuklah..
Chen:Sebab ko main game Call Of Duty 4 dengan Dongho hyung sampai lewat malam?
Ah Ra:Lebih kuranglah...Dahla,jangan kacau aku nak tidur.Goodnight*sambungtidur*

Chen mengeluh.Dia hanya melihat Ah Ra yang sedang tidur dari tadi.Tiba-tiba Chen menguap.Tiba-tiba sahaja dia rasa mengantuk.'Join tido skali pun boleh gak an?Hehe,join jela...'bisik Chen.Chen meletakkan kepalanya atas meja lalu menatap muka Ah Ra.'Hehe,comelnyer...'bisik Chen dalam hati lalu tidur.

-----------------------------------------------------------

ByunJi:Amboi kawan kite dua org tu..Sempat lgi tidur dlm kelas.
Tao:Ha'ahla..Kenapa dioranng tak ajak aku,eh?
ByunJi:*KetukkepalaTao* Eh,ko nie.Takyah dok nyebok.
Tao:Tapi....
Sir.Sunjong:ByunJi dan Tao,apehal tu?
ByunJi:Ada nyamuk atas kepala dia.Sebab tu saya ketuk kepala Tao.*ketukkepalaTaolagi*
Tao:YAA!
Sir.Sungjong:Dah senyap.Nanti sir denda kamu,nak?
Tao ngan ByunJi:TAK NAK!

----------------------------------------------------------------------

Baekhyun:Eih,Chanyeol.Tak jeles ke?
Chanyeol:Jeles pasal pe?
Baekhyun:*tunjukarahChennganAhRa* tu...
Chanyeol:Eh..Lantaklah,diorang tidur je..Bukan buat ape pon,kan?
Baekhyun:Betul nie?
Chanyeol:buat apa aku nak jeles ngan Chen?Ala...Aku ngan Ah Ra bestfriend darii kecil                             je..Takpelah..
Baekhyun:Oklah kalau camtu...

-------------------------------------------------------------

Sedang enak Ah Ra dan Chen tidur lena,Ji Hun mendapat idea untuk kenakan mereka berdua.Ji Hun pergi kearah mereka secara senyap2 lalu mengambil tangan Ah Ra dan Chen.Ji Hun meletakkan tangan Chen keatas tangan Ah Ra.Lalu Ji Hun membuatkan tangan Chen dan Ah Ra sepeti memegang tangan.Yang lain hanya ketawa kecil melihat gelagat Ji Hun.Ha In membuat isyarat 'bagus' menggunakan tangannya kepada Ji Hun.Selepas itu,Ji Hun kembali ke tempat duduknya yang berada disebelah DongWoon.

Tamat waktu Math...........
Bersambung


The Disclaimer

Annyeonghaseyo!Blog nie hanya untuk cerita yang saya buat sahaja^^ Hehe,pergi terjah blog saya yang official punyer ye? :)
+PersonalBlog+


Navigations!

FairyLand About Stories


ChitChat