My Story


Forever With You - Part 5

Saturday 24 August 2013 @ 08:16 | 0 Comment [s]


Di kelas....

Ah Ra:Naega jalhalge notjial nulge,nigiote inne na ha~~*lagu Infinite-Destiny*
Kai:Alamak,riangnyer minah nie..Sampai terjoget sana-sini
Ah Ra:Salahke kalau aku nak joget ke,nyanyi ke?Ha?.

Chen:Bagi akula kan,cara kau menyanyi tu macam haiwan yg meraung kat zoo je.Aku rasa ko sesuai kalau ko masuk zoo,TAPIR!
Ah Ra:Ek eleh,ko la yg patut masuk zoo,ITIK!
Chen:TAPIR~~

Ah Ra:ITIK!
Chen:TAPIR!
Ah Ra:ITIK!

Ha In:Hok aloh,pasangan suami isteri dh gado~~ :3
Ah Ra:Sori skit.Itik ni patut kawin ngan babun!
Chen:Kau lak patut kawin ngan monyet!*jelir lidah*

Kyungsoo:Haha,Lantak koranglah,sambunglah gado.Hye Ri-sshi,nak rasa tak biskut yg aku wat sendiri?
Hye Ri:Ermm..Boleh gak.
Kyungsoo:Chakaman juseyo!Tangan kau kotorlah.Nanti ko boleh sakit.Meh sini aku cucikan.

Kyungsoo mengeluarkan tisu lalu mengelap tangan Hye Ri.Muka Hye Ri menjadi merah padam.
Kyungsoo:Ok,amiklah.
Belum sempat Hye Ri mengambilnya,Baekhyun yg muncul entah dri mana mengambil biskut Kyungsoo tanpa kebenarannya lalu memakannya.

Kyungsoo:YAA!KENAPA KO AMIK X KASITAU AKU!!?
Baekhyun:Oh,aku ingat ko bagi kat aku.Cara kau nak kasi tu pon mcm nak kasi kat
aku je.Sebab tu aku amik..
Kyungsoo:Nanti kotorlah biskut nie.Camne kalau Hye Ri sakit nanti?
Chen:Ko nie,amik kesah kat dia je.Aku nie camne lak? -3-

Ah Ra:Aish...muka itik tu dh dtg.. -____-*perli*
Chen:Ko nie x leh ke kalau sehari xleh kacau aku?
Ah Ra:Boleh je,kalau ko belanja aku cheesecake.LOLOLOLOLxD

---------------------------------------------------

Sandeul:PENGUMUMAN!PENGUMUMAN!teramat penting nak mampos!
Kris:Pengumuman ape pulak!?

Sandeul:Eh2,ko senyap.Kang aku terajang nanti.Masuk hospital baru tau.
Tao:Ala..Ko x rasa lgi wushu aku.
Sandeul:Ok,dh3...Nie aku nak kasitau.Ari Jumaat nie kita kene gi kem kat luar bandar.W.A.J.I.B!Siapa x dpt pi,berdepanlah dengan guru disiplin kita yg cun melecun tu -_- ~~~

Tao:Wei,aku nak tanya..Guru disiplin kita tu garangke?Nampak lembut je..
Soalan Tao menyebabkan semua orang senyap.Lay menutup mulut Tao kerana takut didengar oleh guru disiplin.
Lay:Ya!X garang ko kata!?Ko tahu tak?Guru disiplin tu,dulu dia gengster!Pastu,dia masuk askar!Pernah aku dengar,dia belasah 54 orang dlm 1 masa!

Tao:Oh..Yeke?Tak setanding ngan skill wushu aku yg power nie..Hehe
All:PERASAN!

------------------------------------------------
Bersambung


The Disclaimer

Annyeonghaseyo!Blog nie hanya untuk cerita yang saya buat sahaja^^ Hehe,pergi terjah blog saya yang official punyer ye? :)
+PersonalBlog+


Navigations!

FairyLand About Stories


ChitChat