My Story


Forever With You - Part 3

Saturday 24 August 2013 @ 07:07 | 0 Comment [s]

Tamat waktu Math....

Chen dan Ah Ra masih tidur.Setelah mengucapkan terima kasih kepada Mr.Sungjong,Ji Hyun mengeluarkan telefonnya lalu menangkap gambar Chen ddan Ah Ra.Yang lain hanya ketawa kecil.Takut didengari oleh Chen dan Ah Ra.

JiHyun:Lamanya diorang tidur.Kan Tao?
Tao:Kuerea...Jom kacau diorang?
HyeRi:No!Biarkan mereka.Kita tengok reaksi mereka berdua.Ok?
JiHyun dan Tao:Nae~

15 minit kemudian....

Chen bangun dari tidurnya.Dia menggosok matanya menggunakan tangannya.Tiba2 dia perasan bahawa dia sedang memegang tangan Ah Ra.Muka Chen menjadi merah padam lalu melepaskan tangannya dari tangan Ah Ra.Yang lain hanya ketawa terbahak-bahak melihat reaksi Chen.

Chen:YA!SIAPA YANG BUAT!!!?
JiHun:Eh,tanya pula.Dia sendiri yang buat..(tetap menafikan walapun dia yang buat.)
Chen:Dae!?*terkejut*
JiHyun:Bukti~~~~*tunjuk gambar*
Chen:*blush*Yaa....Aku tak pegang..Mengakulah,sapa yang buat!?
JiHun:HAHAHAHAHAHAHA!yelah..Aku yang buat :3 Peace...
Chen:*bagijelinganmautkatJiHun*
JiHun:*telanairliur*

Ah Ra:Ya....Bisinglah..Susahla aku nak tidur...
Hye Ri:Dah,takyah dok tidurlah...Meh sini kejap.*tariktanganAhRa*
Ah Ra:Ya...Waeyo?
JiHyun:Nie kitorang ada benda special sikit kat ko.Hadiah khas dari kitorang.MUEHEHEHE! xD *evillaugh*
Ah Ra:Amende lak nie?-_-
JiHyun:Nah,special~~~ xD *tunjukgambar*
Ah Ra: O_O

Ah Ra merampas telefon JiHyun lalu melihat 'hadiah' tersebut.Muka Ah Ra menjadi merah padam.

Ah Ra:Wei..Patutla aku ade rasa macam ade mende kasar kat tangan aku....
Chen:Eh..Tangan aku kasarke?*tengoktangan*
Ah Ra:Rasa sendiri...
Chen:Siapa yang snap?*selamba*
All:JiHyun!
Ah Ra:Siapa yang bagi idea nie?*nadaselambajuga*
All:JiHun!
Chen:Mmg patut kena terajang 7 hari 7 malam dengan aku...

Tiba-tiba Sandeul si ketua kelas bersuara....

Sandeul:PERHATIAN WAHAI PAK CIK DAN MAK CIK SEKALIAN,CIKGU SEKARANG ADA MESYUARAT YANG TERLEBIH PENTING LAH SANGAT!Ape lagi,jom parti!
All:WOOHOOO!!!
Ah Ra:Giler.. -__-
Chen:Ige beoya!?
Hye Ri:Ya,apa kita nak buat sekarang?
Xiumin:Erm...Entahla...

KRINGGGGGG!!!*bunyilocengrehat*

Kris:Eh?rehat dah ke?pukul berapa dah Kyungsoo?
Kyungsoo:Err....10.15 minit?
Kris:Haa...Memang dah masa rehat.Jomlah...
Ha In:Nak gi mana?
Kris:Laa...Kantinla,apa lagi?Bilik disiplin?
Lay:*meremangbuluroma*
Soon Jie:Lay-ssi,waeyo?
Lay:Cakap pasal bilik disiplin,bulu roma aku terus naik...
Baekhyun:Ala...Rilek brader,brader rilek.
Xiumin:oit!Ayat aku jugak ko kebas -,-

Baekhyun:Ayat ko ke?
Xiumin:Tak,ayat mak cik aku...
Bersambung


The Disclaimer

Annyeonghaseyo!Blog nie hanya untuk cerita yang saya buat sahaja^^ Hehe,pergi terjah blog saya yang official punyer ye? :)
+PersonalBlog+


Navigations!

FairyLand About Stories


ChitChat