My Story


Forever With You - Part 4

Saturday 24 August 2013 @ 08:02 | 0 Comment [s]


Di kantin

JiHyun:Wei,nak makan apa?Aku gi beli.Entah kenapa ari nie aku rajin nak tlg korang.
Hye Ri:Kitorang nak sandwich!
JiHyun:Ok,bak sini duit.
All:Nah...
Ji Hyun:Aku cau lu...

JiHun:Eh korang,mana Hyuna unnie ngan Hyo Ae unnie?
Yang lain hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu
Ah Ra:Aku dengar diorang ada 'kerja' sikit kot.
JiHun:Kerja apa pulak?
Ah Ra:Kerja 'menyanyi' sampai lupa yg skang waktu rehat.Kan diorang slalu camtu.

'Cause ur my destiny~~whuu~~whuu~~' tetiba telefon Ah Ra berbunyi.
Hyo Ae:Ceh,lgu abg aku jugaklah yang ko pakai ye,Ah Ra?

Ha In:OH MAK KRIS MELETOP X MATI2!*melatah*
HyunA:Lorh,tu pon nak kene melatah ke?Siap ada nama Kris gi..Eceh3.
Hye Ri:Mak Kris meletop tak mati2~~

Ah Ra:Jap wei.Aku nak chat ngan 'teddybear' aku jap.
HyunA:TEDDYBEAR?Sapa lak tu?
Ji Hun:Ala..Oppa diala,Dongho.

--------------------------

Ah Ra:Yeboseyo?
Kiseop:Ah Ra-sshi!
Ah Ra:Oh,Kiseop oppa.Waeyo?
Kiseop:Nie aku nak bagitau nie.Nanti aku kene pegi luar negara 7 bulan.
Ah Ra:HAAA!Jjinja!?
Kiseop:Betulla..Nanti ko jaga rumah tu elok2 tau?
Ah Ra:Jap!Kenapa oppa kene gi oversea?
Kiseop:Laa...Ko taukan yg oppa nie artis?Mestilah kene gi situlah,sinilah..Oklah,aku nak kene bertolak dh nie.Annyeong.

---------------------------------------------------------

Ji Hyun:Wassup!roti pasir dah sampai!*bagisandwichkatyanglain*
Ah Ra:Yang ko kata roti pasir pesal?
Ji Hyui:La...Kan nie SANDwich..Mestilah jadi roti pasir... :3 Yang ko muram semacam kenapa Ah Ra?
Ah Ra:Erm..Kiseop oppa kene gi oversea.Tinggal aku sorang je kat umah. :(

"...."
"...."
"...."

Ji Hyun:WEI!PESAL TETIBA SENYAP NIE!!?
Jeritan Byun Ji menyebabkan ramai orang terkejut sehinggakan ada sesetengahnya tercekik makanan.
Ha In:OPOCOT XIUMIN GILA TAK MAMPOS!*mmelatah*
Hye Ri:YA!Melatah je keje ko.Cuba control skit!
Ha In:LOLOLOL,mian.. :P
Bersambung


The Disclaimer

Annyeonghaseyo!Blog nie hanya untuk cerita yang saya buat sahaja^^ Hehe,pergi terjah blog saya yang official punyer ye? :)
+PersonalBlog+


Navigations!

FairyLand About Stories


ChitChat